0-100TL arası Kulakiçi Kulaklık Tavsiye Başlığı

'Kulaklık Genel' bölümünde MuttFTS tarafından 15 Mart 2012 tarihinde başlatılan konu.

  1. MuttFTS
    Çevrimdışı

    MuttFTS Yönetici

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.302
    Beğenileri:
    596
    Bu başlıkta 0-100TL arasında satılan kulakiçi kulaklıklar hakkında tavsiye verilecektir.

    Lütfen sorularınızı bu başlık altından sorup, konu kirliliğine sebebiyet vermeyiniz.

    Tavsiye isterken lütfen;

    - Bütçenizi,
    - Sıfır veya ikinci el tercihinizi,
    - Yurtiçi veya yurtdışı alım durumunuzu,
    - Ne tür müzikler dinlediğinizi,
    - Nasıl bir ses aradığınızı,
    - Ve diğer beklentilerinizi

    yazarsanız daha kısa sürede, daha doğru öneriler alabilirsiniz.

    İyi forumlar.
     
    #1
    Ali Aydın bunu beğendi.
  2. firatsari00
    Çevrimdışı

    firatsari00 Yeni Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    hocam iyi olmuş bu umarım tutar da. ben hemen konuya başlayayım. şimdi, bütçe zaten başlıkta da yazıyor ve yeterli de onun dışında ben telefonda kullanacağım ve uyumlu olmuyor bazı kulaklıklar onu göz önüne alarak tavsiye verirseniz daha yararlı olur. Tabi uyumluluk işin içine girince haliyele deneme fırsatı olması lazım yani piyasada bulunan kulaklıklar olursa daha da güzel olur. Bu kulaklık konularında pek bi fikrim yok ama rock/metal tarzı dinlediğim için özellikleri yüksek olan kulaklıklara bakıyorum ohm,hız vs. dediğim gibi pek bilmiyorum sadece gidip deniyorum beğendiysem seçeneklerin arasına alıyorum fakat şu ana kadar beğendiğim veya bütçemem uygun bi şey bulamadım. Özetle:

    Rock-Metal-Senfonik metal tarzı için Sony Ericcson Live with Walkman'de dinleyeceğim bir kulaklık bakınıyorum
     
    #2
  3. utuman
    Çevrimdışı

    utuman FLAC

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    296
    Beğenileri:
    42
    Hadi beyler biraz da bana yardım elinizi uzatın,zamanında nuforce ne6 vardı arkadaşlara getirtmiştim 70 tl'ye kadar fiyat performansı iyi,şimdi yine üst sınır 70 tl.Bir arkadaşa yine kulaklık lazım,şöyle kıyıda köşede kalmış ama denediğiniz ya da yeni çıktığını duyduğunuz bir kulaklık öneriverin.
     
    #3
  4. hulki
    Çevrimdışı

    hulki FLAC

    Katılım:
    18 Aralık 2011
    Mesajlar:
    461
    Beğenileri:
    59
    Ben bu fiyat aralığında Koss'ları çok başarılı buluyorum. PortaPro, Sportapro, KSC75 kendi alanlarında efsane olmuş kulaklıklar. Koss KE29I kjullanmıştım mesela Creative ve Sennheiser'ın bu aralıktaki modellerinden çok daha güzeldi.
     
    #4
  5. golimpo
    Çevrimdışı

    golimpo Yeni Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    1
    Şu aralar bu başlığa yazabileceğiniz kulaklık öneriniz var mı? Eşime verdiğim, performansından gayet memnun olduğum Creative Zen Aurvana, stereo jackin kablo birleşim yerinde temassızlık yapmaya başladı. Artık kullanılamaz durumda, tamir de olur mu bilmem?
    Aceleyle aldığım ve malesef çakma çıkan philips 6001, nasal sesi, boğuk detaysız, tizsiz haliyle tam bir felaket olduğu gibi üstelik ergonomik açıdan da hoşumuza gitmedi. Kulağa tam girmiyor, tombik gövde kulak kanalının dışına değiyor.

    Eşim sadece klasik müzik dinliyor. Bas ağırlıklı bir kulaklık istemiyorum kesinlikle.

    110-120 tl ye kadar çıkabilirim. max 150 diyelim.

    Önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.
     
    #5
  6. MuttFTS
    Çevrimdışı

    MuttFTS Yönetici

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.302
    Beğenileri:
    596
    Vsonic GR06 alabilirsiniz ebay'den. Bu aralar direk tavsiyemiz budur. :)
     
    #6
  7. hulki
    Çevrimdışı

    hulki FLAC

    Katılım:
    18 Aralık 2011
    Mesajlar:
    461
    Beğenileri:
    59
    Herkes EP-630, CX300 falan kullanırken ben Koss KE-29 diye bir kulaklık kullanıyordum çok daha güzel ve temizdi sesi. Bas dışında da sesler varmış müzikte dedirten küçük detaylı bir kulaklıktı. Hala var mıdır bilmiyorum ancak tavsiye ederim.
     
    #7
  8. rido_knight
    Çevrimdışı

    rido_knight MP3

    Katılım:
    29 Mart 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Merhaba hocam burayı Donanımdaki genel konu başlığında yaptığınız yorumla buldum burayı.Zaten 'Besir66' benim yakın bi arkadaşımdır sizinle buluştuğundan kulaklıkları denediğinizden falan bahsetmişti. bende joker gibi taraflı bi inceleme yapmayacağınızı düşünerek yani en azından kendi dilimde istediğimi yazarım sizde bana gerekli cevabı verirsiniz düşüncesiyle burdaym.

    öncelikle 0 ve dışardan almayı düşünüyorum ürünü burdakiler pahalı olduğu ve her sene kulaklık almaktan bıktığım için çok bi bütçe ayıramadım zorlayarak 55 doları geçmeyecek şekilde bi kulaklık arıyorum.Bende r04 vardı ve çok memnundum yalnız bu pro değil düz r04dü.Şimdi benim aklıma takılan siz r04 pro dinlemiş birisiniz ve yedek 1 tane daha alıcam dediğiniz bi kulaklık kendisi.. Tam bana hitap eden bi kulaklıktı r04..Hani yaz dışında (yazları genelde işte taio cruz,flo rida david guetta vb o yazın hit şarkılarını dinlerim ) slow ve film soundtrack dinleyen birisiyim..Kulaklıkta yeterli basları olsun,sahne aralığı geniş olsun,tizleri kulağımı çınlatmasın,midleri iyi olsun..Hani r04 o konuda iyiydi bence en azından aldıklarım içinde daha öncesinde cx300 ve ckm50 sahibi birisiydim ve bunlar benim için iyi değillerdi,bass kulaklıklardı.Bugün Ahmetle konuşurken Vsonic GR06 idi sanırsam onu önerdi,baktım biraz forumda sizde onu öneriyosunuz sanırım kulaklığın bana r04pro ile kıyaslamasını yapar mısınız acaba? ya da başka bi modelde belirtebilirsiniz tabi bunlar benim bulduklarım..Hangsini almalıyım?
     
    #8
  9. MuttFTS
    Çevrimdışı

    MuttFTS Yönetici

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.302
    Beğenileri:
    596
    Noktalama işaretleri olmadığından okuyamadım. O yüzden cevaplayamıyorum.

    Noktalama işaretleri ekler ve paragraflar açarsanız, okuyabilip, cevap yazalım.
     
    #9
    Totem bunu beğendi.
  10. rido_knight
    Çevrimdışı

    rido_knight MP3

    Katılım:
    29 Mart 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Mobilden yaza yaza noktalamayı unuttuk iyice iyi mi :) düzenledim hocam az biraz inşAllah bu sefer olmuştur :)
     
    #10
  11. MuttFTS
    Çevrimdışı

    MuttFTS Yönetici

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.302
    Beğenileri:
    596
    Diğer konuda yazdığım gibi GR06 uygun bence. Gelecek haftasonu bir buluşma olacak, GR06 deneyebilirsiniz gelirseniz.

    Ama R04 kullanıyordunuz ve değişiklik yapmak/benzer birşey kullanmak istiyorsanız bence denemeye bile gerek yok.
     
    #11
  12. rido_knight
    Çevrimdışı

    rido_knight MP3

    Katılım:
    29 Mart 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    tamam hocam çok teşekkürler o zaman ben onunla devam edeyim :) hani r04 ve ro4pro diye iki model olunca kafam karıştı çok acep dedim bu gr06 r04proya mı eş yoksa düz r04 e mi ondan ikilemde kalmak istemedim..Madem yeniden alıyoruz ikisi içinde hangisi iyiyse onu alalım sanırım gr06 r04proya eş..peki şu site nasıldır paypalsız direk kartla alsak sorun olmaz değil mi yoksa pahalı olucak bize..

    http://lendmeurears.com/product_info.php?currency=USD&cPath=13&products_id=140
     
    #12
  13. gilmour
    Online

    gilmour Guest

    Paypal dışında bir alışveriş seçeneği yok diye biliyorum.
     
    #13
  14. rido_knight
    Çevrimdışı

    rido_knight MP3

    Katılım:
    29 Mart 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    var hocam bende yeni gördüm havale falan yapılıyo sanırım
     
    #14
  15. MuttFTS
    Çevrimdışı

    MuttFTS Yönetici

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.302
    Beğenileri:
    596
    Havale ile almayın varsa bile. Zaten kesinti felan çok olur. PayPal açın veya ayarlayın.

    Ayrıca noktalama işaretlerine halen dikkat etmiyorsunuz. Bu son uyarım, bilginiz olsun.
     
    #15
  16. rido_knight
    Çevrimdışı

    rido_knight MP3

    Katılım:
    29 Mart 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Tamam pardon :) ne kadar olabilir ki ? paypal 15 dolar koyuyor üzerine..Havale o kadar alır mı ? bide sanırım işlemden 3$ çekicek.Toplamda 18$ gibi bi artış çıkıyor.yine düşündüğümden pahalı olcak yani..
     
    #16
  17. baran88
    Çevrimdışı

    baran88 Yönetici

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.731
    Beğenileri:
    2.038
    Ne için 15$ koyuyormuş? Hiç denk gelmedim öyle birşeye..
     
    #17
  18. rido_knight
    Çevrimdışı

    rido_knight MP3

    Katılım:
    29 Mart 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    buyrun hocam bende anlamadım gerçekten.Fiyat 55 ken 70 gösteriyo paypala atınca..ben mi yanlış bakıyorum anlamadım..4 kere next diyoruz sadece

    http://img15.imageshack.us/img15/6284/adszbi.png
     
    #18
  19. baran88
    Çevrimdışı

    baran88 Yönetici

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.731
    Beğenileri:
    2.038
    :) 70SGD diyor yani Singapur Doları. 70SGD=55Amerikan Doları yapıyor...
     
    #19
  20. gilmour
    Online

    gilmour Guest

    Hocam 15 doları nerden çekecek. İşlem ücreti alır ve yüksek döviz kurundan çeker de 15 dolarlık fark çıkmaz ortaya yine de. 55 dolar bütçeniz varsa 45 50 dolar arası bir şey bakın ki 55'i geçmesin. Size de söylediğim gibi kulaklığın görünen fiyatı 55 dolarsa paypal, kur vs. derken sizin 60 doları aşacaktır. Malum paypal hayali bir kur üzerinden çekiyor, doları olduğu gibi hesaplamayın :) Bunu neye göre söylüyorum 55 doları 1 kuruş bile aşamam dediğiniz için :)
     
    #20

Sayfayı Paylaş