hifimyfi Mağazamız Açıldı!

'Bircom (Sennheiser, A&K, Comply)' forumunda hifimyfi tarafından 29 Mart 2018 tarihinde açılan konu

  1. bahirtaha

    bahirtaha
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    4 Mart 2018
    Mesaj:
    279
    Alınan Beğeniler:
    170
    Mağazanın avukatlığını üstlenmenize gerek yok ,ben memnun kalmadım yazıyorum, yapılan davranış hiç hoşuma gitmedi ,siz memnun kalmışsınızdır ,memnun kaldığınızı yazabilirsiniz .Hakkımda yorum yapmanızı gerektirecek bir durum yok .
     
  2. Totem

    Totem
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    12 Mayıs 2016
    Mesaj:
    138
    Alınan Beğeniler:
    78
    Bu genelde mağazaların telefon reyonunda olan bir şey. Bu denli bir ayıp yaptılarsa yazık. Herkes gidip deneyebilir, olur da bir gün parası olursa şayet, ilk aklına gelecek yer de orası olur. Kulaktan kulağa reklam, en uyusidir. Durum tam öyle mi oldu bilmiyorum lakin olma olasılığı da pek yüksek bir durum .
     
    #22 Totem, 25 Aralık 2018
    Son düzenleme: 25 Aralık 2018
  3. darkainu

    darkainu
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    6 Mayıs 2014
    Mesaj:
    524
    Alınan Beğeniler:
    1,299
    Abi noktalarla virgüller niye nerede duracağını bilmiyor? Bir sonraki kelimeye değen var, ortada kalmış ne yapacağını bilmeyen var. Eğitim okadar kötü mü ülkede? Kusura bakmayın ama bu şekilde yazılan hiç bir şeyin içeriğine itibar edemiyorum.
     
  4. bahirtaha

    bahirtaha
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    4 Mart 2018
    Mesaj:
    279
    Alınan Beğeniler:
    170
    Eğitim kötü doğru .Bende mesajı düzenledim şimdi .
     
  5. Chaturanga

    Chaturanga
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesaj:
    1,984
    Alınan Beğeniler:
    5,723
    Bazı arkadaşlar kızabilir, "Burası edebiyatçıların toplandığı bir yer değil", "Yazdıklarım kendi meramını anlatsın yeter" vs.. diyebilirler ancak ben de @darkainu gibi düşünüyorum. Hepimizin elbette tonla gramer ve yazım hatalarımız vardır, ama biraz özen göstermek istenirse en azından okunabilirlik artırılabilir.

    Noktalamalar, ünlemler soru işaretleri vs elden geldiğince dikkatli kullanılmalı.

    Paragraf denen şey unutulmamalı.

    Arka arkaya yazılmış nerede başladığı belli olmayan, nerede bittiği anlaşılmayan cümleler insanın gözünü yoruyor. Ayrıca içeriği de perdeliyor anlamak iyice zorlaşıyor.

    Yine çok uzağa gitmeyelim, dün açılan aşağıdaki konunun ilk mesajını okuyup bitirdim sabırla dün gece. Ama konuyu bitirince unuttum resmen olay neymiş anlamak baya zor oldu.

    http://www.techno-fi.net/threads/sony-nw-zx2-bayhankardaş.12421/#post-215148

    Haddim olmasada özellikle yeni üyelere tavsiyem, kızgınlıkla bir anda ağızdan çıkmış gibi hatta birine kızgınlıkla anlatır gibi yazmamaları.

    Yazdığımız şeyler gönderene kadar taslak olarak duruyor zaten, önce birkaç kez okuyup düzenlemek gerekir.

    Acaba noktalamalara uydum mu? Büyük harf küçük harf kullanımım uygun mu? Gereksiz uzatan öğeler tekrarlar var mı? Paragraf kullandım mı? Cümleler arasında ve paragraflar arasında boşluk var mı vs vs bunları bir irdeleyip öyle göndermeleri daha şık olur.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  6. DefinitioN

    DefinitioN
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    9 Mayıs 2012
    Mesaj:
    2,613
    Alınan Beğeniler:
    5,930
    Yazım ve noktalamaya dikkat ederek yazmak siteye ve karşındakine duyduğun saygıyı gösterir.

    Edebi forum olmayla v.s. alakalı bir durum değil.

    bizdepek ta bibu sekılde yaza biliriz
     
    mfya, Sercan1096, CongoFather ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  7. Chaturanga

    Chaturanga
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesaj:
    1,984
    Alınan Beğeniler:
    5,723
    "TabikiyAzaBiliriz? :D
     
    Collapse Signature Expand Signature
  8. FreeShah

    FreeShah
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    13 Mart 2012
    Mesaj:
    213
    Alınan Beğeniler:
    61
    Öncelikle arkadaşların rahatsız olduğu edit gelmiş ona teşekkür ederim. Bence de dili elimizden geldiği kadarıyla düzgün kullanmaya özen göstermek daha iyi. Böylece hem daha anlayışlı hem de kaliteli iletişim kuruluyor. Sen de özen göstermişsin.
    Konu hakkında ise gerçekten çok üzüldüm. Ki düşün mağaza çalışanı da en fazla ne kadar kazanıyor olabilir ki? Yani kraldan çok kralcı olmak çok kötü bir şey. Ayrıca sen hiç alamayacak da olabilirsin. Keza ben hiç bir zaman bir DAP için 5-10 bin ödemeyeceğim. Belki de hiç sıfır ürün almayacağım. Ama bunlar benim gidip ürün deneme, mağaza gezme hakkımı elimden alamaz. En son bir kaç gün önce Sennheiser Amperior için kulak yastığı be bir kaç ıvır zıvır aldım Bircom'dan. Ama bu hareketlerinden sonra artık yurt dışından mı alsam ürünlerimi diye düşünüyorum. Umarım bu konuda bir özür belirtirler. Ayrıca şunu da eklemek lazım. Daha önce alışverişlerimde teknik servis tarafından hep olumlu dönüşler aldım. İlgili ve kibarlardı. O yüzden bunu direk mağazaya veya bütün çalışanlara mal etmek de istemiyorum. Ama yine de kurumsal bir firma bu konulara özen göstermek zorunda.
     
    Mikrobiyolog ve bahirtaha bunu beğendi.
  9. Synchronicity

    Synchronicity
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    1 Mart 2015
    Mesaj:
    487
    Alınan Beğeniler:
    1,344
    Ben aynı şeyi yaşamış olsaydım yapacağım ilk şey görevliye kritik bir dinleme yaptığımı izah edip sesin geçici süreli kısılmasını rica etmek olurdu.
    Eminim ki bu ricaya cevaben istek geri çevrilmez ve akabinde ortamdaki ses yok edilirdi.
    Hi-end ve çeşitli ses ekipmanlarının tanıtım ve satışının yapıldığı bir yerde ses seviyesinin bu kadar kafaya takılması garip.
    Benim asıl üzerinde durduğum konu durumu kafada kurarak pasif agresivite ile sinirlenerek foruma taşınmış olması, bu durumu gerçekten anlayamadım.
    İçeride müşteri var diye saygı duruşunda mı beklesinler?
    Belki de işlerinin bir parçasıydı ve ufak bir rica ile halledilecek bir şeyin büyütülmesine cidden anlam veremedim.
     
    #29 Synchronicity, 25 Aralık 2018
    Son düzenleme: 25 Aralık 2018
  10. FreeShah

    FreeShah
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    13 Mart 2012
    Mesaj:
    213
    Alınan Beğeniler:
    61
    Genel olarak insana saygılı davranılsa ne güzel olur. Müşteri veya değil. Saygı önemli bir konu. Rahatsız edici davranılması da güzel değil. Bazen vücut diliyle bile birini taciz edebilirsiniz.
    Belki daha yapıcı eleştirilebilir, ona katılırım. Fakat sizin de tavrınız fazla katı. İnsan bir şeyden rahatsız olabilir, belki yanlış yerden bakıyordur. Onu da daha yapıcı şekilde anlatmak lazım. Buraya yazıyoruz aklımıza takılan şeyleri ki fikir alışverişi olsun.
     
    #30 FreeShah, 25 Aralık 2018
    Son düzenleme: 25 Aralık 2018
  11. bahirtaha

    bahirtaha
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    4 Mart 2018
    Mesaj:
    279
    Alınan Beğeniler:
    170
    meizu pro 7 plus ile cx5.00 iem dinliyordum
    Meizu pro 7 plus ile dinliyordum ve kendisi çok güçsüz bir cihaz değildir şiddet bakımından .Ayrıca son seste dinliyordum.Kulaklığı çıkardığımda sesin aşırı yüksek olduğunu farkettim zaten.Müşterinin kesinlikle içeride rahat edemeyeceği derecede yüksekti .Art niyetli olduğunu farkedince çıktım bende .Baştan itibaren satıcının almayacaksan git tavrı da bu şekilde sonuca ulaşmış oldu .Bunları buraya yazıyorum çünkü asıl gerçek bu arkadaşlar emin olun .Türkiyedeki distribütörlerin genel tavrı bu .Her şey paraya bakıyor .
     
  12. hifimyfi

    hifimyfi
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    24 Mayıs 2016
    Mesaj:
    116
    Alınan Beğeniler:
    552
    Merhaba

    Öncelikle geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Mağazamızda müziğin belirli bir ses seviyesinde çalıyor olması şart koştuğumuz kurallarımızdan biri. Müzik ile ilgili 360 derece çözüm sunduğumuz mağazamızda, ürünlerimizin aktif bir şekilde her an demo ediliyor olmasını istiyoruz.

    Bu uygulamamızın amacı art niyetli olarak sizi rahatsız etmek değil, yukarıda belirttiğimiz gibi canlı demo olması esasıdır. Ses seviyeleri ürünlerin farklı şarkılarla personelimiz tarafından deneyimlediği anlarda artıyor ya da azalıyor olabilir. Bu durumda ses seviyesi sizin için rahatsız edici bir noktaya ulaşmış olabilir. Eğer ses seviyesinde dinleme deneyimini kötü bir şekilde etkileyecek bir yükseklik varsa bunu personelimize bildirerek, kısılmasını isteyebilirsiniz. Personelimiz sizin için müziğin sesini kısacak ve deneyimlediğiniz üründen en iyi performansı almanızı sağlayacaktır.
     
    Be Creative, mfya ve Synchronicity bunu beğendi.
  13. MuttFTS

    MuttFTS
    Expand Collapse
    Administrator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesaj:
    5,790
    Alınan Beğeniler:
    521
    Bu arada yukarıdaki Edebiyatçılara bir not:

    Lütfen "Yönetime Bildir" butonunu kullanın. Eskiden beri okunamayacak şekilde yazan kişileri direk banlıyoruz. Gerekli işlemi yapmaktan keyif duyarız :)
     
    Collapse Signature Expand Signature
    mfya, DefinitioN ve Mikrobiyolog bunu beğendi.
  14. wadi

    wadi
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesaj:
    243
    Alınan Beğeniler:
    614
    Bu konuyla ilgili birkaç fikrimi belirtmek istiyorum.

    Şikayetini belirten kişi kulaklığı denerken kasıtlı olarak sesin açıldığından bahsediyor. Bana göre burada üç opsiyon var. Ona öyle gelmiş olabilir, ses kasıtlı olmayarak açılmış olabilir ya da bir kasıt olabilir.

    İlgili firma forum hesabından 'size öyle gelmiş' minvalinde bir açıklama yapıyor. Hangi tarafın haklı olduğundan bağımsız olarak, art niyet olmasa bile bana göre hassasiyet göstermesi gereken kişi müşteriden ziyade mağaza çalışanlarıdır. Yani o sesin kısılması için deneyimleyen kişinin uyarması değil, çalışanların bunu öngörüp o sesi kısması gerekir. Sadece televizyon deneyimlenen bir mağazaya girdiğinizi fakat arkadaki spot ışıktan ekranın görünmediğini düşünün. Rahatsızlığınızı dile getirdiğinizde firma da çıkıp size 'ışığı kapatın diye uyarsaydınız' desin.

    Firma mağaza içinde canlı demo yapılması gerekliliğini, bununla ilgili bir sorunu olanın da uyarması gerektiğini belirterek hassasiyet önceliğini net bir biçimde belirtmiş. Farklı sektörde işin ucundan tutan biri olarak bu benim mağazacılık anlayışıma uymuyor. Uyması gibi bir zorunluluk da bulunmuyor tabii.

    Daha enteresan olanı başka birinin o hoparlörlerden rahatsız edecek seviyede ses gelemeyecek olmasını savunması. Nispeten göreceli olan bu hobiyle ilgili kişilerin her sesten her kişinin aynı derecede etkileneceğini düşünmesi bana garip geliyor.

    Yukarıda yazdığım her şeyi 'kimse benimle aynı düşünmek zorunda değil' parantezine alıyorum. Pek tabii birilerinin şahsi veya ticari anlayışları benimkinden farklılık gösterebilir.

    Selamlar
     
    Collapse Signature Expand Signature
    #34 wadi, 26 Aralık 2018
    Son düzenleme: 26 Aralık 2018
    kayisikent, mfya, FreeShah ve 3 kişi daha bunu beğendi.
  15. bahirtaha

    bahirtaha
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    4 Mart 2018
    Mesaj:
    279
    Alınan Beğeniler:
    170
    hocam beni banlamayin lütfen. İnsanın bazen boşluğuna gelebiliyor.
    --- Arka arkaya mesajlar birleştirildi, 26 Aralık 2018, İlk mesaj zamanı 26 Aralık 2018 ---
    En önemli detayı atlamişsiniz. Mağazanın içinde ya da çevresindeki tek kişi bendim. Ses normal bir derecede mağazada çalması gerektiği kadar çalıyordu fakat birden bire anormal derecelere çıktı .Kulakliktan gelen sesi bile neredeyse duyamaz oldum .Art niyetli olduğunu düşünüyorum .Hatta kulaklığı kulağımdan çıkarıp görevli arkadaşa bir baktım ama oralı olmadı pek, bende gittim ne yapayım .
     
    #35 bahirtaha, 26 Aralık 2018
    Son düzenleme: 26 Aralık 2018
    FreeShah, MuttFTS ve zoso86 bunu beğendi.
  16. Darius

    Darius
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    6 Mart 2015
    Mesaj:
    14
    Alınan Beğeniler:
    31
    Diyalog eksikliği de olabilir başınıza gelen durum.
     
  17. Mustafa ALKAN

    Mustafa ALKAN
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    11 Ekim 2014
    Mesaj:
    847
    Alınan Beğeniler:
    1,452
    Benim görüşüm; cok hassas olmamak. Yapilmasi gereken bir şey varsa yapmaktan çekinmeyin. O durumda personelden rica etmek yeterli olacaktir. Burada da bu kadar yoruma gerek kalmaz. Müşteri olmak her zaman avantajli bir durumdur dostlar. Kaldı ki böyle spesifik mağazalar özellikle Özel müşteri kitlesine hitap etmekte. Yapilmasi gerekeni aninda yapacaklardir.. Tüm dostlara bu vesileyle selamlar..
     
    mattiadestro ve Synchronicity bunu beğendi.
  18. Euphoria

    Euphoria
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2017
    Mesaj:
    2
    Alınan Beğeniler:
    18
    Mağaza nerede girip bakacaktım ama yorumları okuyunca yazmaktan alamadım kendimi. Öğrenci arkadaş alınganlık yapmış olsa bile, mağazadaki çalışanlar eğer bahsedildiği gibi deneme yapıyorlarsa bunu yapmadan önce mağazadaki müşteriye bilgi verme veya izin isteme jestini yapabilirdi. Mağaza hakkında söyleyebileceklerim bunlar :D
     
    FreeShah bunu beğendi.
  19. darkainu

    darkainu
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    6 Mayıs 2014
    Mesaj:
    524
    Alınan Beğeniler:
    1,299
    Benim de mağazayla iletişimle ilgili sıkıntılarım var. Özgür (Sachtdemon galiba nickini şeyedemedim) bircom'dayken ziyaret etmiştim ozaman güzel karşılanıp ilgilenilmiştim ancak hifimyfi'a bugüne kadar 2-3 kere websitelerinden ve telefonla ulaşmayı denedim, asla iletişim kuramıyoruz.

    Bugün 14.55'te 4 dakika telefonda bekledim, 17:49'da açılıp yüzüme kapandı, 17:50'de de 1.5 dakika bekledim kimse açmadı.

    Sr15 sitede menüde gözüküyor tıklayınca sayfa boş aylardır. 10kere dendi ama şurda sahiden bir avuç insanız sırayla hepimizi kaçırdıktan sonra kime satmayı planlıyorlar bu ürünleri? Bir yandan da işletmeci olarak empati yapıyor ve üzülüyorum; okadar yatırım var ama telefon açacak/mesaj yazacak adam yok, okyanusu geçip nerde boğuluyorlar yazık.
     
    mfya, Mikrobiyolog ve ahbob bunu beğendi.