Kulakiçi Bluetooth Kulaklık Tavsiyesi

'Kulaklık Genel' forumunda hunt2rk1ll2r tarafından 2 Kasım 2017 tarihinde açılan konu

  1. hunt2rk1ll2r

    hunt2rk1ll2r
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2013
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    2
    Arkadaşlar öncelikle merhaba. Uzun zamandır clip zip ve ath cks 99 kullanıyordum. Artık sporda kablo derdinden kurtulmak için bluetooth kulaklığa geçiş yapmanın zamanı geldim ve idarelik,deneme amaçlı meizu ep52 aldım ve iphone 7 plus ile kullandım fakat ses yüksekliği sansa+cks99'un yanına bile yaklaşamadı. Bende gaza gelme amaçlı müzikleri yüksek sesle dinlemeyi seven birisiyim. Bu ses farkının iphone'dan mı yoksa kulaklıktan mı kaynakılı olduğunu açıkçası anlayamadım. Bende meizu yerine güçlü bir kulaklık alarak sorunu çözmeye karar verdim tabii ki bu şekilde çözülebilecekse :) Fiyat olarak düşündüğüm aralık 1000Tl fakat abartılı olmamak kaydıyla üzerine de çıkabilirim. Şuanda aklımda Sennheiser Momentum iebt var. Boyun bandı olan modeller daha cazip geliyor fitnessta daha rahat olacağı için. Bir arkadaşta shure se215'in bluetooth modelini önermişti. Sizce hangisini seçmeliyim veya önerebileceğiniz başka kulaklık var mı?
     
  2. Whisper

    Whisper
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    25 Kasım 2015
    Mesaj:
    206
    Alınan Beğeniler:
    132
    merhaba hocam, bende sizin gibi arayıştayım.. şuan ibasso it03 kullanıyorum spor yaparken de rahat bir şekilde kullanmak için kablosuz özgürlüğüm olmalı bunun için yurt dışından tennmak mmcx kablo sipariş verdim ama ses kalitesi hoşuma gitmedi kabloda ve telefonumda aptx codeci destekliyor ancak kalite çok kötü stok kablosuna göre.. sonra biraz araştırınca aptx hd codecini gördüm ama bunun için cihazımından bluetooth aptx hd codecini destekliyor olması gerekiyor bu yüzden astell&kern xb10 almayı planlıyorum yani şöye aptx hd destekli bir telefon oneplus 5 , lg v30 , mate 10 pro vb. + astell&kern xb10 + ibasso it03 kullanmayı düşünüyorum xb10 çok ufak 23 gram heryere takabiliyorsun kola eşortmana vs.. telefonuda istediğin yere koy sporunu yap ben böyle düşünüyorum. ama sizin için önerim aptx hd bir telefon almanız + aptx hd destekli bluetooth iem almanız, aşağıda aptx hd destekli cihazlar mevcut.

    https://www.aptx.com/products?field_aptx_type_tid=483

    Sony h.ear in 2 WI-H700
    i.Tech ProStereo H2
    LG TONE HBS-1100 Silver

    Bende iphone kullanıcısıydım satıp htc 10 aldım çok memnunum ama aptx hd desteklemediği için lg v30 almayı düşünüyorum..

     
    2 kişi bunu beğendi.
  3. hunt2rk1ll2r

    hunt2rk1ll2r
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2013
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    2

    Benim sans clip zip kullanmam zaten sporda öyle cebimde ağırlık vs yapmamasından dolayıydı şuan iphone 7 plus var fakat bi akıllı saat alıp müzik+navigasyon vs gibi ihtiyaçlarımı ondan karşılamayı düşünüyorum. Ama işte kulaklığı yükseltip o ses kalitesini yükseltebilirmiyim onu bilmiyorum telefonu direk değiştirmek aklımın ucundan bile geçmiyor şuan için diğer her türlü öneriye açığım :) Öncelikle öğrenmek istediğim sennheiser momentum'a 800TL vermek yerine başka birşey mi almalıyım veya shure215'in bluetooth modelini de bulmalıyım ona mı yönelmeliyim. O fiyat bandında bilmediğim bi sürü kulaklık var eminim ki bunlardan hiçbirisini seçmeyip farklı bir markaya mı yönelmeliyim
     
  4. Synchronicity

    Synchronicity
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    1 Mart 2015
    Mesaj:
    708
    Alınan Beğeniler:
    1,944
    Fizik kanunlarlına lanet olsun :)) kazanç varsa asgari ölçüde kayıp kaçınılmaz.
    Siz ek bağlantıdan kazanıyorsunuz ancak kaliteden biraz olsun ödün vermek gerekiyor.
    Bu da ses seviyesi vs. gibi konulara dönüyor.
    Konu eğer dap,amp veya telefonla kullanım kadar kalite beklemekse henüz kablosuz kulaklıklarda bu denli performans vereni görmedim.
     
    2 kişi bunu beğendi.
  5. hunt2rk1ll2r

    hunt2rk1ll2r
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2013
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    2
    Direk aynı performansı alamayacağım farkındayım fakat 5 almak yerine 3 almakta istemiyorum açıkçası :) Burda da kulaklığın devreye gireceğini düşünüyorum. Mesela sennheiser ile powerbeats3'ten fazla performans alacaksam neden powerbeats3 alayım :) Asıl yardım istediğim konu bu
     
  6. hunt2rk1ll2r

    hunt2rk1ll2r
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2013
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    2
    Başka tavsiyeler yoksa Sennheiser alacağım :(
     
  7. hunt2rk1ll2r

    hunt2rk1ll2r
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2013
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    2
    D&R'dan sennheiser momentum iebt siparişini verdim. Benim gibi bu arayıştaki arkadaşlar için kulaklık geldikten sonra izlenimlerimi yazacağım
     
  8. supermix

    supermix
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    16 Haziran 2017
    Mesaj:
    197
    Alınan Beğeniler:
    81
    Aldığınız model nedir tam olarak. Yazdığınız modeli bulamadım.
     
  9. hunt2rk1ll2r

    hunt2rk1ll2r
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2013
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    2
    Sennheiser Momentum In-Ear Bluetooth Siyah D&R internet sitesinde kampanya gözüküyo 899'dan 773'e inmiş onu sipariş verdim
     
  10. supermix

    supermix
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    16 Haziran 2017
    Mesaj:
    197
    Alınan Beğeniler:
    81
    Memnun kalırsanız söyleyin, benimde bluetooth kulaklık alma isteyim var. Fiyatı biraz tuzlu ama kablolardan kurtulmaya değer.
     
  11. Caglar3438

    Caglar3438
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2016
    Mesaj:
    12
    Alınan Beğeniler:
    8
    Konuyu geç gördüm ancak daha sonra almak isteyenler için de fikir olsun diye deneyimlerimi yazayım. Bluetooth iem için uzun süren araştırmalar yapıp lg tone platinum (hbs 1100) aldım. Aptx hd destekliyor diye. Gayet iyi çalıyor ama yetmiyordu o yüzden xb10 aldım farkı hissettim. Telefonum s7 edge aptx olmasına rağmen Xb10 tatmin edici düzeydeydi. Xb10+jvc hafx 1100 süper ikili olmuştu. Ancak lg g6 dan aptx hd destekli dinledim kalite birden yükseldi. Note8 ile denedim dsd parçalar dinledim kulaklık daha bir coştu. Note8 aptx hd mi değil mi hala araştırıyorum net bilgi bulamadım. Ancak çok iyiydi. Ayrıca gear s3 ile de kullanıyorum. Spotify çok işime yaradı. Telefondan wifi hotspot ile gear s3'e internet sağlayıp telefonu geri plana attım. Orada lg yetersiz kaldı. Daha coşkulu çalsın diye gear s3+xb10+jvc hafx yaptım süper oldu. Şunu belirteyim gear s3 de aptx hd değil hatta aptx bile değil sanırım net bilgi bulamadım.
    Sonuç olarak kablosuz hifi müzik dinlemek için şuan lg v30 düşünüyorum. Aptx hd desteklidir kendisi. Ve üst düzey aptx hd destekli xelento wireless iem.
     
    3 kişi bunu beğendi.
  12. hunt2rk1ll2r

    hunt2rk1ll2r
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2013
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    2
    Siparişi verdim bile hocam :) Peki xb10'u koluna falanmı takıyorsun yani nasıl kullanıyorsun? Ben özellikle sporda müziğe önem verdiğim için hiç kablo istemiyorum yani xb10-kulaklık arasındaki kabloyu bile istemediğimden zaten bu kadar araştırıyorum :) Meizu ile azda olsa dinlenebilir performans aldım sennheiser'in üzerine çıkacağına eminim :) Peki telefon ile gear s3'ü kıyaslarsan çok bir fark varmı bende iwatch s3 siparişi vereceğimde 7plus'tan çok aşağıda bi performans alırmıyım diye düşünüyorum
     
  13. Caglar3438

    Caglar3438
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2016
    Mesaj:
    12
    Alınan Beğeniler:
    8
    Aslında yakama taktım yada hep elimde oldu ufak olduğu için rahatsız etmiyor. Hiç kablo olmasın diyorsanız biraz kayıplı olacak ve coşmayacak. Aptx hd destekli kaynak aptx hd destekli üst düzey iem sizi tatmin edebilir. Lg v30 ve beyerdynamic xelento wireless benim favorim. Gear s3 ile s7 edge karşılaştırırsak s7 edge daha iyi. Sizin konu codeclerle alakalı. Açıkçası pek bilgim yok. Telefon daha iyidir diye düşünüyorum.
     
  14. hunt2rk1ll2r

    hunt2rk1ll2r
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2013
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    2
    Bakalım hiç tatmin etmezse bi süre denerim alıştırmaya çalışırım kulakları olmadı bende xb10 alırım yakaya takarak idare ederim :) Ama telefondan saate geçişte çok fark olmazsa sanmıyorum ki çok rahatsız etsin
     
  15. sertac

    sertac
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    8 Mart 2011
    Mesaj:
    297
    Alınan Beğeniler:
    371
    Arkadaslar Bluetooth kulaklık ariyorim bu aralar, aklimda beoplay h5 var,
    Airpods veya samsung gear icon x de istemiyorim çünkü biraz da telefon

    gorusmesi yapmak icin de istiyorum yani ensemde dursun.
    Var midir guzel biseyler?
     
    Collapse Signature Expand Signature
  16. karanehir35

    karanehir35
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesaj:
    2,383
    Alınan Beğeniler:
    11,490
    Sertac hocam, kablosu degisen ve headfi'de de incelemesi yapilan Advsound Model-3 cok dikkatimi cekti. Al da dinleyek bi sunu.
    Su anda 79 dolar.

    https://www.adv-sound.com/collections/all-collection/products/model-3
     
    Collapse Signature Expand Signature
    #16 karanehir35, 26 Ocak 2018
    Moderatör tarafından düzenlendi: 26 Ocak 2018
  17. sertac

    sertac
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    8 Mart 2011
    Mesaj:
    297
    Alınan Beğeniler:
    371
    Hocam yurtdisiyla ugrastirma beni :) alacan gelecek filan ..
    Ofiste daha duz bisey istiyorkm ensemde kalsin iste teefon çaldığında cevaplayayim muzik de dinleteyim. H5 cok uygun gibi bana ama onun da fiyatları bi garip
     
    Collapse Signature Expand Signature
    2 kişi bunu beğendi.
  18. Chaturanga

    Chaturanga
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesaj:
    2,145
    Alınan Beğeniler:
    5,918
    MMCX kulaklığınız varsa ve ses kalitesi çok önemli değilse sadece iş görmesi için kullanacaksanız MMCX bluetooth kablolar var. Alanlar olmuştu sanki forumda belki satan olur :)
     
    Collapse Signature Expand Signature
  19. sertac

    sertac
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    8 Mart 2011
    Mesaj:
    297
    Alınan Beğeniler:
    371
    Yok hocam ses kalitesi yine onemli olsin ua sadece telefon icin olsa 50liraya alirim tek girişli bi kulaklik gecerim . H5 gibi enseden askili bi iem ariyorum
     
    Collapse Signature Expand Signature
  20. Synchronicity

    Synchronicity
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    1 Mart 2015
    Mesaj:
    708
    Alınan Beğeniler:
    1,944
    H5'in sesi tatmin etmemişti beni.
    Cılız basları, ses seviyesi, kulaktan düşme problemi gibi...
    En yakın ihtimal momentum free modeli ses kalitesi anlamında ancak fiyatlar biraz el yakıyor.
    Yakında CX 6.00BT modeli çıkacak sennheiserin.
    Apt X destekli olur da fiyatı da makul olursa momentuma göre f/p olacaktır.