KZ ZS5 - Techno-fi turu

'Kulaklık Genel' forumunda Chaturanga tarafından 19 Haziran 2017 tarihinde açılan konu

  1. Dr. Boom

    Dr. Boom
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    10 Nisan 2016
    Mesaj:
    244
    Alınan Beğeniler:
    617
    Peki hocam nasıl uygun görürseniz :)
     
  2. DefinitioN

    DefinitioN
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    9 Mayıs 2012
    Mesaj:
    2,757
    Alınan Beğeniler:
    6,317
    @karanehir35 Ahmet naptın sen yaa!!

    İnna'nın şarkısını bi L eksik okudum.Dedim noluyo? :naughty:naughty
     
    3 kişi bunu beğendi.
  3. Feelblue

    Feelblue
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    26 Mayıs 2017
    Mesaj:
    31
    Alınan Beğeniler:
    172
    Benim açımdan hiçbir sakıncası yoktur hocam :)
     
    2 kişi bunu beğendi.
  4. Chaturanga

    Chaturanga
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesaj:
    2,145
    Alınan Beğeniler:
    5,924
    @Feelblue Çok teşekkürler hocam anlayışınız için, @Dr. Boom ekliyorum sizi :)
    --- Arka arkaya mesajlar birleştirildi, 20 Haziran 2017, İlk mesaj zamanı 20 Haziran 2017 ---
    @doğan özen / @Tuncay_D / @lavgirin / @mattiadestro / @SalihArslann / @myloo / @xenitis / @Nazım / @Özen / @Picasso16

    Sevgili tur katılımcıları, bir konuda fikirlerinize ihtiyacım var,

    Kulaklık ters zamanda geldi, araya bayram giriyor, artı bayram sonrası 3 gün izin kullananlarda olacak. Nasıl yapalım? İlk sırada @Doğan Özen hocam var ama o da müsait olamayacak. Ayrıca kulaklık burn in de olmadı.

    Şöyle bir düşüncem var kabul ederseniz (@sserkogss hocam da olur verdi) Kulaklığı @Feelblue hocama, sahibine göndereyim, bende duracağına bayram sonuna kadar onda kalsın. Bu sayede burn in de olmuş olur ve 28 Haziran Çarşamba günü de alabilecek ilk arkadaşa kendisi gönderir ve tur devam eder ne dersiniz?
     
    Collapse Signature Expand Signature
    8 kişi bunu beğendi.
  5. Özen

    Özen
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    11 Ağustos 2016
    Mesaj:
    954
    Alınan Beğeniler:
    2,758
    Bence gayet mantıklı sonuçta bayram giriyor araya öyle olması daha iyi
     
    4 kişi bunu beğendi.
  6. Chaturanga

    Chaturanga
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesaj:
    2,145
    Alınan Beğeniler:
    5,924


    :D :D
     
    Collapse Signature Expand Signature
    2 kişi bunu beğendi.
  7. Nazım

    Nazım
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    5 Mayıs 2014
    Mesaj:
    515
    Alınan Beğeniler:
    1,372
    hocam ben hakkımı @Miran 'a devrettim :)
     
    Collapse Signature Expand Signature
    2 kişi bunu beğendi.
  8. mattiadestro

    mattiadestro
    Expand Collapse
    Moderator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    7 Ekim 2012
    Mesaj:
    926
    Alınan Beğeniler:
    3,096
    bence hiç sıkıntı yok. zaten m2s, lz-a4, diy emx500, tomahawk derken benim bayağı birikti ekipman. daha iyi olur.
     
    6 kişi bunu beğendi.
  9. SalihArslann

    SalihArslann
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    14 Mayıs 2017
    Mesaj:
    640
    Alınan Beğeniler:
    1,394
    Bana ne zaman gelecek sıra :))
     
  10. Chaturanga

    Chaturanga
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesaj:
    2,145
    Alınan Beğeniler:
    5,924
    Salih hocam sen 5.sıradasın talep sırasına göre devam ediyoruz çünkü.
    --- Arka arkaya mesajlar birleştirildi, 20 Haziran 2017, İlk mesaj zamanı 20 Haziran 2017 ---
    Bu arada arkadaşlar itiraz yoksa @Feelblue ya yarın gönderiyorum ve tur için 28 Haziran'da ilk kişiye kargolanacak.

    @Feelblue hocam size sormadık ama uygun musunuz :) Tatil vs durumları var mı bana özelden adres ve iletişim bilgilerinizi iletir misiniz yarın kargoya vereceğim.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  11. Picasso16

    Picasso16
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    18 Eylül 2013
    Mesaj:
    230
    Alınan Beğeniler:
    521
    Sıkıntı yok uygundur . Bayram ola hayrola
     
    2 kişi bunu beğendi.
  12. Tuncay_D

    Tuncay_D
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    15 Şubat 2014
    Mesaj:
    322
    Alınan Beğeniler:
    461
    Daha iyi olur, hem burnin de yapar sahibi :)
     
    2 kişi bunu beğendi.
  13. xenitis

    xenitis
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    27 Mart 2017
    Mesaj:
    102
    Alınan Beğeniler:
    172
    Bence de herhangi sakinca yok.

    Sent from my SM-G925I using Tapatalk
     
    2 kişi bunu beğendi.
  14. Feelblue

    Feelblue
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    26 Mayıs 2017
    Mesaj:
    31
    Alınan Beğeniler:
    172
    Herkes için böylesi uygunsa benim için de uygun problem yok :) Sadece şu ara yeterli zamanı bulamayacağım için yeterli burn-in'i de yapamamış olacağım. İstek olursa white noise gibi yöntemlerle yapabilirim ama.
     
    2 kişi bunu beğendi.
  15. myloo

    myloo
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    21 Şubat 2015
    Mesaj:
    517
    Alınan Beğeniler:
    1,137
    Çok mantıklı bir karar olmuş sahibine alışsın biraz :)
     
    Collapse Signature Expand Signature
    2 kişi bunu beğendi.
  16. karanehir35

    karanehir35
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesaj:
    2,383
    Alınan Beğeniler:
    11,490
    Rwak100 sana yaramis Bilal.

    Iste ozledigimiz, aktif Bilal bu.
    Keske eskileri de ruh cagirir gibi cagirabilseydik simdi foruma.


    LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Collapse Signature Expand Signature
    4 kişi bunu beğendi.
  17. Chaturanga

    Chaturanga
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesaj:
    2,145
    Alınan Beğeniler:
    5,924
    JDS Labsın bir burn in dosyası var genelde ben onu çeviriyorum ardarda. En az 100 saat kadar bu şekilde burn in yapıyorum kulaklık alınca (sesi kendi dinlediğim sesten bir iki tık yukarda açıyorum çok yüksek açmıyorum) daha sonra da dinleyerek burn in devam ediyor.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  18. myloo

    myloo
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    21 Şubat 2015
    Mesaj:
    517
    Alınan Beğeniler:
    1,137
    Keşke abi. Eskiler unutulmaz. Bir süredir iş güç derken vakit ayıramıyordum bayağı ihmal ettim forumu haliyle. Ramazan sakinliği iyi geldi bol bol zamanım var bu aralar. İnceleme cihazları da bol maşallah biraz paslanmışlığımızı atalım :)
    --- Arka arkaya mesajlar birleştirildi, 20 Haziran 2017, İlk mesaj zamanı 20 Haziran 2017 ---
    Hatta bir buluşmanın da müjdesini vereyim konusunu açacağım talebe göre tarihi ve mekanı belirleyip kısmetse bir buluşma yapalım özledik :) İzmir buluşması konusu hareketlendi ama gelebiliyorsan seni de görmek isterim abi bayağı oldu görüşmeyeli.
     
    Collapse Signature Expand Signature
    4 kişi bunu beğendi.
  19. karanehir35

    karanehir35
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesaj:
    2,383
    Alınan Beğeniler:
    11,490
    Aynen oyle; güzel dusunmussun.
    Dedigin gibi hersey zamanla ilgili.
    Bende tam boyle forumdan sıkılmışken; sagolsun Hayri hoca sayesinde yeniden gaza bastim.
    Simdi bi yandan da dusunuyorum: Ya Hayri hoca da bir gun yeter ulen biktim sizden deyip forumdan cikarsa, tadi kalmaz buralarin.
    Bence siteyi Hayri hocanin üstüne tapulayalim, gidemesin bi yere.

    LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Collapse Signature Expand Signature
    2 kişi bunu beğendi.
  20. myloo

    myloo
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    21 Şubat 2015
    Mesaj:
    517
    Alınan Beğeniler:
    1,137
    O da olur ama senin üzerine tapulasak daha garanti değil mi? :D
     
    Collapse Signature Expand Signature