Foruma yeni üye olmuş, sadece 5 mesaj atmış ve mesajlarının tümünü de bu konuya atmış birine güvenip neden para gönderdiniz ki?
Bunun farkındaydım ve benim için 60 TL kabul edilebilir bir riskti, ben iademi aldım yani dolandırılmış değilim maddi olarak ama durup dururken çalışan sistemden neden çıkarıldığımı(zı)n halen izahını alamadım.
Ben arkadaşın kötü niyetli olduğunu düşünmüyorum. Öyle olsa paraları aldıktan sonra bir daha ulaşamazdık. Biraz önce yazıştık kendisiyle. Tidal üyeliğinin iptal olduğunu, diğerlerinin devam ettiğini söyledi. Aylık otomatik yenileme işini çözdüğü takdirde bir sorun yaşayacağımızı düşünmüyorum. Anladığım kadarıyla 4 aile üyeliği yönetmek işleri biraz karıştırmış gibi geliyor bana..
Bugün itibariyle Spotify, Youtube ve Netflix aboneliklerinin de ücretleri iade edildi. Bu abonelikler çalışıyor olmasına rağmen güven sorunundan dolayı ücret iadesini ben istedim, sorunsuz iade etti, bilginize arkadaşlar..
Tidal üyeliğim iptal olduğu için bende ücret iadesi istemiştim ,salı günü parami iade edeceğini söyledi ama maalesef yine ulaşamıyor Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Arkadaşlar birşey sorabilirmiyim kafam karişti Spotify,YouTube ve Netflix İçin aynı anda kaç kişi abone oluyor ,Ben 5 üyelik YouTube +Spotify için ,2 de Netflix aboneliği aldım bu arkadaştan Bugün bende aynı gerekçeyle güven sorunundan dolayı bu aboneliklerinde iadesinide istedim,haber bekliyorum Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hangi aile üyeliği kaçar kişi kabul ediyor net bilmiyorum. Ben telegram’dan yazdığım zaman dönüş yapıyordu ancak telefonla aradığımda ulaşabildiğim hiç olmadı. İade etmekten başka çaresi yok, açıkçası öyle bir çaba algılamadım da. İadenizi yapacaktır yoksa bedeli ağır olur ve bunu biliyordur..
Herkese merhaba, Yeni konu açmayayım dedim. YouTube premium aile üyeliği hesabı açtım. Yıllık maliyet 52 lira. İsteyen arkadaşları ekleyebilirim..
Ben de spotify ve tidal iadesi istedim. 4-5 gündür cevap yok. İade edeceğini söyledi ama geri dönüş yapmadı.