Sanat eseri Doom3 Kasa Modifikasyonu

'Konu Dışı' forumunda japonlaryapiyo tarafından 30 Mart 2007 tarihinde açılan konu

  1. japonlaryapiyo

    japonlaryapiyo
    Expand Collapse
    Guest

  2. noXious

    noXious
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,321
    Alınan Beğeniler:
    13
    Şahsen benimde ağzım açık kaldı bu ne böyle ya :) bu hiç sessiz çalışacakmış gibi gelmiyo :)
     
  3. soundchaser

    soundchaser
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,301
    Alınan Beğeniler:
    13
    Adamlar artık modifiyenin de dibine vurmuşlar resmen. Yuh diyorum başka bir şey diyemiyorum.
     
  4. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    Yuhhh!!! Bu nasıl sabır, bu nasıl aşk?? İnanılır gibi değil... İnsanı gaza getiriyor... Ben olsam Star Wars olarak döşerdim...
     
  5. soundchaser

    soundchaser
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,301
    Alınan Beğeniler:
    13
    İşçilik inanılmaz. Amca yani baya baya kasmış tek tek. Harfinin kaplamasına kadar.
     
  6. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    Benim de böyle bir işe soyunasım geldi... Ama baya bir boş vakte ihtiyacım var :D
     
  7. japonlaryapiyo

    japonlaryapiyo
    Expand Collapse
    Guest

    sahsen ben bunu yapip satmaya kalksam bu emegimin karsiligini para ile olcumem garip birsey :)
     
  8. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    Sırf kasa için değil... Kendi odamı baştan aşağı düzenlemek istiyorum... Ama çok zor bir iş olucak... Önce tasarım yapmam lazım.. Bir de zaten kalabalık bir odam var, iyice kalabalıklaşmaması lazım :D
     
  9. japonlaryapiyo

    japonlaryapiyo
    Expand Collapse
    Guest

    oda mi
    benimde odami elden gecirmem lazim hocam sen nasil birseyler yapican ben bir dahaki ay ikeaya gideyimde birseyler bakayim diyorum
     
  10. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    Valla odam inanılmaz kalabalık durumda... Önce çok iyi bir düzene sokmam gerekiyor... Daha sonrasında duvarları nasıl değerlendireceğimi düşünücem... Eğer yukarıdaki adam gibi çok ciddi eğilmeye karar verirsem, solapları, bilgisayarı ve piyanoyu ele alıcam... Ve tek bir konu, stil ve tasarım üzerinde durucam... Yani yukarıdaki adam gibi sırf tek bir konu... Adam hem kasayı, hem klavyeyi, hem mouse'u herşeyi doom3 yapmış... Utanmasa içindeki ana kartı da süslicekmiş... İşte ben de sanırım Star Wars ile ilgili ne varsa yapmayı düşünürüm... Tam bir fanatiği olarak artık posterlerle mi değerlendiririm, biblolar mı koyarım, çizimler mi düşünürüm tam emin değilim... Zor karar ve zor iş :)
     
  11. japonlaryapiyo

    japonlaryapiyo
    Expand Collapse
    Guest

    evet hocam haklisin benim odada cok karisik neyse benim bu sene okul bitiyorda kitaplari aticam komple :) biraz odanin karmasasi duzelir ilkokuldan beri butun defterlerim bile durur :)
     
  12. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    valla ben kitapları attım diğer odalara, bu sefer de cd'ler, kutular başıma bela oldu... onları atamıyorum... diğer odalarda yer kalmadı :D
     
  13. japonlaryapiyo

    japonlaryapiyo
    Expand Collapse
    Guest

    suc bende esas hocam bugunun isini yarina birakma diye bir laf vardir ya iste ben sirf ona muhalefet olsun diyemidir nedir bilmem odam karisiyor karisiyor sonra istemeye istemeye duzenliyorum yarim yamalak e tabi pek de duzenli bir oda cikmiyor ortaya :)
     
  14. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    Aynı dertten ben de müstaribim... Amaann bi ara düzeltirim diyorum ya da şu cd iki dakika dursun şurda birazdan koyarım diyorum, sonra üşenip yerleştirmiyorum ve çok karışıyor herşey... Sonra haftalarca o cd orda kalıyor :D
     
  15. japonlaryapiyo

    japonlaryapiyo
    Expand Collapse
    Guest

    aynen hocam :)
    bazen annemde benden umudu kesip duzeltmeye kalkiyor ve facia o zaman basliyor geliyorum bi bakiyorum odaya hersey duzelmis ama bul bulabilirsen aradigini herseyi karistirmis cok seyim kayboldu benim bole :) bi ara ayiptir solemesi bizim evin cop kutusunu karistirmistim annem sim kartimi atmis cope inanmiyorum yaa neyse bulmustum da 3.sayfa haberi olmaktan kurtulmustu annem :):):)
     
  16. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    Valla aynen benim anne de öle .. Sürekli düzenlicem diye herşeyim kayboldu... Geçende vibez kutum kayboldu... Alakasız bir kutudan çıktı.. Deli oldum... :D
     
  17. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    İşte yeni bir sanat eseri :)



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. japonlaryapiyo

    japonlaryapiyo
    Expand Collapse
    Guest

    elinoglu neler yapiyor ya :)
     
  19. soundchaser

    soundchaser
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,301
    Alınan Beğeniler:
    13
    İlginç bir tasarım olmuş. İnsanın üstüne binip gidesi geliyor.
     
  20. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    Arkadaşlar galiba birtek biz kasamızı şekillendirmiyoruz galiba... Millet uğraıyor habire... İşte yeni bir tane daha...



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #20 KontG, 6 Nisan 2007
    Moderatör tarafından düzenlendi: 20 Nisan 2014